Drakon ha pubblicato un video riguardante PlanetSide 2
Ormai lontano dai fasti di un tempo...
For nearly a decade players have been asking the same question: Is Planetside 2 dying? And yet somehow, the massive war on Auraxis is still going. In this video we take a serious l..












He Kasei
Che peccato, porca miseria.
Uno dei massively multiplayer più belli che io abbia mai giocato.
Drakon
Eh già...